Yeni kurulan şirketlerde veya yıllardır var olan pazarlama çalışmaları hep eksik kalmış teknoloji analizlerinde, pazarlama departmanı yerine çalışıyoruz.
CMO ve direktörlük düzeyinde bir pazarlama yöneticisi hizmetini veya bir pazarlama uzmanını kadrosuyla bir çalışanın yerine dış kaynak hizmeti olarak sunuyoruz.
Sıfırdan marka işletimin yapılmasından marka pazarlama stratejilerine, temel pazarlama çalışmalarından büyüme pazarlamasına giden yolculukta şirketlere bağlanıyor, şirketin bir parçası olarak hareket ediyoruz.
Kadro yok, oryantasyon ve eğitim yok, şirketinizin çalışan sorumluluğunun alınmasına gerek yok.
Defalarca deneyimlenmiş ve başarılı olmuş bir çalışma tarzı ve bilişim sektörü Know-how’ına sahip bir pazarlama profesyonelini bugün şirketinize kazandırarak şirketiniz için büyük bir adım atabilirsiniz.
Pazarlama hizmetlerimiz, pazarlama departmanınız yerine çalışmak ya da var olan departmanınızın verimli hale gelmesi için stratejik bir yönetici rolü üstlenmek üzerinedir. Yönetim hizmetlerimizin yanı sıra; pazar araştırması, rekabet analizi, markalaşma, reklamcılık, uçtan uca dijital pazarlama, sosyal medya pazarlaması, içerik oluşturma, kurumsal iletişim ve marka iletişimi, etkinlik yönetimi, video ve prodüksüyon ve daha fazlasını içeren çok çeşitli hizmetler sunabiliriz. Hizmetlerimizi şirket içi ve yıllara dayalı kaliteli iş ortaklıklarımız aracılığı ile sunarız. Şirketinizin pazarlama adına ihtiyaç duyabileceği her türlü konuda size en kaliteli çözümü sunmakta iddialıyız.
Büyüme potansiyeline sahip bir teknoloji ve danışmanlık şirketiyseniz, farklı BT şirketlerinde edindiğimiz deneyim önemli bir katma değer yaratacaktır. Teknoloji bilgimiz, B2B satış pazarlama süreci ve jargon hakimiyetimiz sayesinde sizi hızlı anlamak ve önerilerimizi hızlıca sunmak konusunda rakip tanımıyoruz. Bizi anlamak için bir toplantı yapmanız yeterli!
Şirketler, şirket içi pazarlama uzmanlığından yoksun olabilir veya belirli projeler veya girişimler için özel bilgi gerektirebilir. Pazarlama danışmanları, deneyimlerine ve uzmanlıklarına dayalı olarak değerli iç görüler, rehberlik ve öneriler sağlayabilir.
Bazen şirketler kendi yöntemlerine çok fazla bağlı olabilir, bu da durgun veya etkisiz pazarlama çabalarına yol açar. Pazarlama danışmanları dışarıdan bir bakış açısı ve yeni fikirler getirir. Şirketin mevcut pazarlama stratejilerini değerlendirebilir, boşlukları veya iyileştirme alanlarını belirleyebilir ve daha iyi sonuçlar elde etmek için yenilikçi çözümler sunabilirler.
Çeşitli becerilere sahip tam zamanlı bir pazarlama ekibini işe almak, özellikle küçük veya orta ölçekli işletmeler olmak üzere bazı şirketler için maliyetli olabilir. Pazarlama danışmanlarıyla çalışmak, şirketlerin proje bazında uzmanlaşmış becerilere erişmesine olanak tanıyarak maaşlar, yan haklar ve eğitim maliyetlerinden tasarruf sağlar. Danışmanlar belirli projeler için getirilebilir veya sürekli destek sağlayarak esneklik ve maliyet verimliliği sunar.
Şirketler, pazarlama faaliyetlerine ayıracak iç kaynaklara veya zaman genişliğine sahip olmayabilir. Pazarlama danışmanları, pazarlama girişimlerini yöneterek, araştırma yaparak, kampanyalar oluşturarak ve stratejiler uygulayarak şirket personelinin yükünü alabilir. Bu, şirketlerin bir yandan danışmanın uzmanlığından yararlanırken aynı zamanda temel iş operasyonlarına odaklanmasına olanak tanır. İşiniz yürürken pazarlamaya ayıramadığınız kaynak ve zamanı profesyonel bir takviye ile çözebilirsiniz.
Dahili ekipler, nesnel karar vermeyi engelleyebilecek önyargılara veya sınırlamalara sahip olabilir. Pazarlama danışmanları, dışarıdan birinin bakış açısına dayalı olarak tarafsız tavsiye ve öneriler sunar. Ayrıca sahip olduğu şirket kültürlerine dair know how ile de farklı deneyim örnekleri içinden en iyisini sunabilir. Şirketin hedefleri ve hedef kitlesi ile uyumlu stratejiler geliştirmek için pazar trendlerini, rakipleri ve müşteri iç görülerini objektif olarak analiz edebilirler.
Pazarlama danışmanları genellikle strateji geliştirme, planlama, dijital pazarlama, sosyal medya, içerik oluşturma veya marka oluşturma gibi önemli alanların neredeyse tümüne uzmanlık seviyesinde hakim olurlar. Şirketler, kendi iç ekiplerinin sahip olmadığı bu alanlarda uzmanlığa ihtiyaç duyabilir. Danışmanlar, bu beceri boşluklarını doldurabilir ve özel alanlarda pazarlama etkinliğini artırmak için hedefe yönelik çözümler sağlayabilir.
Büyüme yaşayan veya önemli değişiklikler geçiren şirketler, yeni hedeflerine veya hedef pazarlarına uyum sağlamak için ek pazarlama desteğine veya yeni bir yaklaşıma ihtiyaç duyabilir. Pazarlama danışmanları, değişen koşullara hızla uyum sağlayabilir, hizmetlerini buna göre ölçeklendirebilir ve şirketlerin geçişleri veya genişlemeleri etkili bir şekilde yönlendirmesine yardımcı olabilir.