bize ulaşın

Yardıma mı ihtiyacınız var?

Aboneliğiniz veya hesabınızla ilgili yardıma ihtiyacınız varsa, yardım için aşağıdan bir konu seçin. Veya Bist Times hakkında daha fazla bilgi edinmek için Yardım Merkezimizi ziyaret edin.

Müşteri Hizmetleri Pazartesi’den Cuma’ya 09:00 – 22:00  arasında ve hafta sonları ve resmi tatillerinde  10:00 – 15:00 arasında sunulmaktadır.

Whatsapp + 1 (716) 889-4543

Haber Odamızla İletişime Geçin

Haber odamızla nasıl iletişime geçeceğiniz hakkında bilgi için aşağıdan bir konu seçin.

Gizli Haber İpucu Gönder

Gizli bir haber ipucunuz varsa, bize anonimliğinizi korumanıza yardımcı olacak araçlar aracılığıyla ulaşabilirsiniz .

Bir Düzeltmeyi Bildirin veya Geri Bildirim Paylaşın

Kapsamımızla ilgili hataları bildirmek için info@bistimes.com.tr adresinden bize e-posta gönderin.

Geri bildirim veya hikaye fikirleri göndermek için Okuyucu Merkezi’ni ziyaret edin .

bist Times

sss

Şifreyi yenile

Parola sıfırlama formunu kullanarak parolanızı sıfırlayabilirsiniz .

Şifre değiştir

Parolanızı değiştirmenin en iyi yolu  Bist Times hesabınızdadır .

  1. Hesap sayfanızda, Profiliniz bölümünde Parola’nın yanındaki Güncelle’yi seçin .
  2. Mevcut şifrenizi, en az altı karakter uzunluğunda yeni bir şifre girin ve yeni şifreyi onaylayın.
  3. Kaydet’i seçin .

Hala yardıma ihtiyacın var mı?

Müşteri desteği şu anda kapalı, verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.

Hâlâ yardıma ihtiyacınız varsa, lütfen çalışma saatlerimiz içinde Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin:

Son yedi güne ait bir teslimat sorununu bildirmenin en iyi yolu, Bist Times hesabınızdaki Sorun bildir sayfasındandır .

  1. Hesap sayfanızdaki Eve Teslim bölümüne gidin .
  2. Teslimat Bilgileri bölümündeki Teslimat sorunu bildir’in yanındaki Bildir’i seçin .
  3. Teslimat sorununun/sorunlarının meydana geldiği tarih(ler)in yanındaki onay kutularını seçin.
  4. Devam’ı seçin .
  5. Gönderiminizde neyin yanlış gittiğini en iyi açıklayan seçeneği belirleyin.
  6. Bildir ve Devam Et’i seçin .

Bist Times, gazetenin zamanında ve güvenli bir şekilde teslim edilmesini sağlamak için dağıtım ortaklarımızla yakın bir şekilde çalışacaktır.

Ödeme bilgilerinizi güncellemenin veya değiştirmenin en iyi yolu , Bist Times hesabınızın Aboneliğe genel bakış bölümündedir .

  1. Hesap sayfanızdaki Aboneliğe genel bakış bölümüne gidin .
  2. Ödeme Bilgileri bölümünde , mevcut ödeme yönteminizin yanındaki değişikliği seçin.
  3. Kullanmakta olduğunuz ödeme yöntemine bağlı olarak Kredi kartıyla güncelle veya Çek hesabıyla güncelle’yi seçin .

Gerekli bilgileri girdikten sonra Kaydet’i seçin.

Giriş yapma hakkında daha fazla bilgi edinmek için Bist Times hesabınıza erişmek için kullandığınız platformu seçin:

  • web tarayıcınızda
  • iOS uygulamalarında
  • Android uygulamalarında

Bist Times hesabınıza giriş yapamıyorsanız, sorun giderme kılavuzlarımızı izlemenizi öneririz . En alakalı sorun giderme adımları için bir platform seçin:

  • Bir web tarayıcısı
  • Mobil uygulamalar (iOS ve Android)

En iyi iptal seçeneğini seçmek için aboneliğinizi iptal edin sayfamızı ziyaret edin .

Bist Times  Metahol Teknoloji Limited Şirketi

Kule Site Plaza, Musalla Bağları Mahallesi, Kule Cd. No:2 Daire:31, D:20.Kat, 42060 Selçuklu/Konya

Hesap ve abonelik sorularına posta yoluyla yanıt veremiyoruz. Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmenin en iyi yolu telefon veya sohbettir.

Türkiye burada

Türkiye’ye dair en kapsamlı, tarafsız ve güvenilir habercilik yapmanın mutluluğunu yaşıyoruz.

Giriş Yap

Bist Times ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin